Zorgliefde recensies

boek

De geboorte van mijn boek deed al zo heel veel met me, ik mocht zelfs een stapeltje neerleggen hier en daar, en dankzij de uitgever wist ik dat hij leuk verkocht werd. En toen kwamen de eerste recensies. Ik was er stil van, en er van onder de indruk. Wat voelt het rijk dat ik zoveel mooie woorden krijg voor ‘mijn kindje’. De afgelopen weken ben ik heel vaak buiten geweest. Zo’n boek uitbrengen maakt heel kwetsbaar 🙂 Mijn hoofd moest leeg en dan zoek ik het liefst de stilte op.

Caroline schreef: Heb je boek uit, kippenvel en tranen! Je vraagt of je lezer de liefde kan voelen waarmee je je verhalen opgeschreven hebt. Nou geloof me LUID en DUIDELIJK voelbaar!! Ik ben onder de indruk van al je verhalen maar nog meer van alle liefde die je aan je cliënten geeft. Altijd, bij welke zorgtaak je ook verleend. Een topper ben je!

Lotte: Ik was ontzettend nieuwsgierig geworden naar dit boek. Ik ben zelf verpleegkundige en herken ontzettend veel dingen vanuit al deze mooie ervaringen. Maar ook komt het besef hoeveel verantwoording je krijgt als jonge meid. Ergens hoop ik dat meer mensen dit eruit halen en er eens over nadenken, zodat onze jonge starters wat meer beschermd worden. En natuurlijk lees ik ook wat een mooi vak dit is, en dat wij als zorgverlener een belangrijke rol hebben in zoveel verschillende situaties. Lieve Cynthia, je zal ogen doen openen, trots op jou.

Boek

Mariska: Ik heb je verhalen over het zorgen voor cliënten met een dementie als eerste gelezen. Wat herken ik veel uit de tijd dat wij samen op een locatie werkten. Echt oprecht goed gedaan. Je mag er enorm trots op zijn.

Danielle: Ik heb je prachtige boek helemaal uitgelezen!!😍 En het was zo mooi dat ik meerdere keren een traantje op voelde komen.😢🤫Gevoel van herkenning, en diep respect voor al die mooie lieve zorgmensen. Maar toch een beetje meer voor jou, omdat jij het zo mooi en voelbaar kunt opschrijven zodat wij kunnen lezen hoe mooi het is om te zorgen voor iemand anders ❤️Met heimwee denk ik dan soms ook terug aan mijn tijd als huishoudelijke hulp in de thuiszorg want dat was natuurlijk ook niet alleen maar een huisje poetsen! Daar heb ik ook menigmaal iemand onder de douche moeten zetten omdat er een ongelukje was gebeurt 🙈En ja heerlijk al die verhalen en verschillende huizen. De verbinding die je iedere keer mag maken en voelen dat is toch het mooiste wat er is…Ik hoop dat er nog veel meer moois uit jouw pen komt, ik kan iig niet wachten om het te lezen. Dank je wel voor dit mooie kado lieverd, keep on writing💋

Margo: Je boek is herkenbaar, alsof ik naast je stond 😍.De lezers krijgen een mooie kijk hoe warm de zorg is die we bieden en hoe mooi ons vak is. Het boek leest snel, de korte verhaaltjes lezen gemakkelijk weg. Wat komen wij iedere dag een mooie mensen tegen! Complimenten voor je schrijfkunsten, ik ga verder met het lezen van je blogs😉👊🏻

Dank, dank, dank, het is ongelofelijk fijn allemaal! Voor wie hem ook gelezen heeft: laat je me weten wat je ervan vond? Vind ik geweldig!

Published by Cynthia Poen

Ik ben een schrijver, en daar ben ik retetrots op. Het duurde even, voor ik die woorden in mijn mond durfde te nemen in associatie met mezelf maar inmiddels doe ik het gewoon.

2 thoughts on “Zorgliefde recensies

1. Hoi Cynthia,
    Ik heb de eerste Drie verhalen gelezen.
    Heel fijn en mooi om te lezen.
    De rest bewaar ik voor mijn vakantie volgende week weg met onze camper.
    Voor nu in ieder geval bedankt voor de fantastische verhalen.

Kuzz Peter

1. Hi Peet, dank je wel, heerlijk om te horen :-).Hoor heel graag wat je van de rest van het boek vind, laat je het me weten? Een hele fijne vakantie samen, nog een paar weken en dan mag ik ook weer. Kuzz terug Cynt